نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تولد دوباره ام

واکسن دوماهگی

1391/7/22 12:10
نویسنده : فاطمه مامان
102 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز وقت واکسن دوماهگی دخترم بود و حدود ساعت 10اونجا بودیم. مامان برات بمیره که تو این دو ماه به اندازه امروز گریه نکرده بودی منم به گریه انداختی. خانومه خودش گفت که خیلی درد داره و ممکنه تب کنی. فقط خدا کنه مریض نشی درد و بلات به جون من. دیروقت شبه و به زور خوابوندمت. بابایی که نمی دونی چقدر ناراحته برات . وقتی تو نمی خندی همش اخماش تو همه و با یک من عسل نمیشه خوردش. قه قهه

و اما چکاب دوماهگی جیگر مامان که خیلی عالیه؛ وزنت 5کیلو و 700گرم، قدت 58 و اندازه دور سرت 39. دو هفته دیگه هم باز مراقبت داری فدات شم. می بوسمت.

راستی نازنین یه چیزی؛ نمی دونم چرا دیگه تنها مخاطب تموم حرفها و یادداشتهام تویی. فکر می کنم وقتی باهات حرف می زنم تو همه رو می فهمی. حتی وقتایی که دلم می گیره و باهات درد دل می کنم با اون چشمای نافذت همچین بهم خیره میشی و گوش میدی که انگار می دونی دارم چی میگم عروسکم. خدا رو روزی هزار مرتبه شکر می کنم بخاطر همینکه هستی. دوستت دارم دختر مامان... محبتبوس

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)