نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

تولد دوباره ام

عاشق عموپورنگ

1394/4/23 18:53
نویسنده : فاطمه مامان
198 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا برنامه عموپورنگ هر صبح و عصر از تلویزیون پخش میشه و النای من طرفدار پروپاقرص این برنامه هست. شرط می بندم که شبها هم خواب عموپورنگ رو میبینی چون وقتی شبها وقت خوابت، ساعت خوابت رو بهت گوشزد میکنم فوری ازم می پرسی:" عموپورنگ هم خوابیده؟؟؟" تا من نگم آره و خیالت راحت نشه خواب به چشمت نمیاد عروسکم...

صبحها هم انقدر ساعت رو از من سوال میکنی تا یازده بشه و زمان پخش "محله گل و بلبل" که همون برنامه عموپورنگه و خیلی دوستش داری، اونقدر که موقع بازی با خودت همش شعرش رو زمزمه میکنی:"میتونی مامانو راضی کنی ،بری با بچه ها بازی کنی"...

امروزم گفتی :" مامان من عاشق عموپولنگم"بغل

واااااااااای منم عاشق خودتم خب.بوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (6)

نظرات (1)

محجوب بانو
26 تیر 94 0:29
سلام عزیزم ممنوم که پیشمون اومدیدو نظر خوشکلی برامون گذاشتید،باز هم منتظرتون هستیم مامانی الناجوووون میخوام ازتون خواهش کنم که اگر امکان داره میشه از لوگوی ما حمایت کنید با این کارتون خیلی خوشحالمون میکنید ممنونیم منتظر جوابتون هستیم