نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تولد دوباره ام

تولد تولد

1394/6/14 22:13
نویسنده : فاطمه مامان
496 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز دقیقاً بیست و چهار روز از روز تولدت گذشته و چون اون روز هنوز از مسافرت برنگشته بودیم به پیشنهاد بابایی قرار شد جشن تولدت رو موکول رو کنیم به سال آینده. اما انقدر ازم پرسیدی که "مامان کی تولدم میشه؟" که دیدم نمیشه دختر قشنگم تا سال بعد انتظار بکشه. خلاصه پنجشنبه شب که شهرستان بودیم خیلی ناگهانی خونه بابابزرگ یه جشن کوچولو واست گرفتیم. انقدر خوشحال شدی که وجدان درد گرفتم که چرا انقدر منتظرت گذاشتم عزیز دلم. آخه دقیقاً از آخر مردادماه حتی یک هفته هم نبود که خاله اینا یا مامان بزرگ یا خودمون عروسی نباشیم. این شد که انقدر طول کشید وگرنه تو فکرش بودم. پس باز هم تولدت رو بهت تبریک میگم و لحظه لحظه عمرم رو بدرقه نفس کشیدنت می کنم. خیلی دوستت دارم...

شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

воздушные шарики

در ضمن خاله ها و مامان بزرگ هم حسابی زحمت کشیدن و همگی کادوی نقدی دادن چون یه جشن کوچولوی ناگهانی بود. دستشون درد نکنه... محبت

راستی مامانی یه چیزی ؛ این لباسی که با تم پروانه تنت هست رو قبل از تولدت خریدم واسه جشنت. تازه کلی هم واست تدارک دیده بودم و چیزای خوشگل درست کرده بودم که الآن بایگانیش کردم واسه سال آینده. عکسش رو میذارم ببینی عروسکم که نگی جدی نمیگم.

پسندها (11)

نظرات (6)

مامان امیر علی
14 شهریور 94 23:39
تولدت مبارک گلم
فاطمه مامان
پاسخ
مرسی مرسی خاله جونم
مامان فاطمه
15 شهریور 94 22:44
از طرف من هم باز تولدت مبارک همیشه شاد و خندون باشی عزیزی گلم...
مامان مژگان
16 شهریور 94 16:07
تولد تولد تولدت مباااااارک
مامان مريم
17 شهریور 94 8:32
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککک
محجوب بانو 💟
17 شهریور 94 9:13
سلام عزیز دلم برای لوگو که گفته بودی، میتونی آدرس عکسها با متنی که میخوای روشون نوشته بشه رو برام بذاری توی نظرات وبم یا اینکه بذاری توی یه پست توی وب خوشکلت و عنوانش هم بنویسی لوگوی سفارشی محجوب بانو راستی عزیز دلم تا یه مدتی چون اینترنتمون وصل نیست و حال مساعدی ندارم که کافی نت برم نمیتونم بهتون تحویلش بدم اگه اشکال نداره و میتونید منتظر بمونید عکسها رو بهم بدید تا من یه هدیه خوشکل به دختر گلتون بدم البته با تاخیر التماس دعا
مامان هانیه
18 شهریور 94 0:32
تولدت مبارک عزیزدلم ایشالا 120 سالگیتو جشن بگیری