نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

تولد دوباره ام

تولد دومین دخترعمه

1394/6/30 22:45
نویسنده : فاطمه مامان
906 بازدید
اشتراک گذاری

 گلم سلام. یه روز به پایان تابستون مونده و امروز یه نی نی به جمع خانواده بابایی اضافه شد. دقیقاً چهار سال پیش ساعت یک بعداز ظهر 30ام شهریورماه که روز تولد دایی حمید هم بود من عمه شدم. و امسال هم تکرار همون تاریخ و ساعت، دومین نی نی عمه الهه به دنیا اومد.

اونموقع تازه ازدواج کرده بودم و نمیدونی توی بیمارستان چقدرررررر ذوق کردم که روز تولد داداشم با پسرش یکی شده تا اینکه سال بعدش روز تولد من و تو هم یکی شد و من از خوشحالی این اتفاق، درد زیادم رو فراموش میکردم. خدا همه بچه ها رو حفظشون کنه تو دخمل یکی یه دونه منم واسم نگهداره عشق مامان.

بهرحال دایی حمید و طاهاگلی تولدتون مبارک ...

کوچولوی عمه شما هم  به دنیا. Smiley

 

پسندها (7)

نظرات (1)

بهار خانوم
5 مهر 94 14:48
عزیزم وبت عالیه به منم سر بزن ممنون
فاطمه مامان
پاسخ
حتما