نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

تولد دوباره ام

خبر جدید

1391/8/2 18:58
نویسنده : فاطمه مامان
115 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم سلام.

یه چیزی؛ این ترم هم مدرس مدعو شدم و موندم چه تصمیمی درموردش بگیرم. چند روز پیش که ایمیلم رو چک می کردم دیدم توی برنامه تدریسم دو تا درس جدید واسه همین نیمسال گذاشته شده. اهمیتی ندادم و گفتم حتماً اشتباهی پیش اومده، آخه ترم قبل اطلاع داده بودم که بخاطر کوچولوم می خوام دربست توی خونه باشم .تا اینکه امروز کارشناس بخش باهام تماس گرفت و گفت واسه اینکه این درسها بخاطر نداشتن مدرس تو گروه دروس خودخوان قرار نگیره تدریسش با من باشه. از یه طرف چون آبان ماهه و هنوز کلاسها تشکیل نشده ، همچنین با احتساب تعطیلی های عید قربان و غدیر که با پنجشنبه ها که کلاس دارم مصادف میشه، انگار تقریباً 5جلسه کلاس تشکیل میشه. از طرف دیگه النای من یک کودک فوق العاده آروم و باشخصیته که می تونه این چند روز پیش خاله مهناز بمونه تا مامانی با این چند جلسه یک نیمسال به سابقه تدریسش اضافه کنه. بنابراین شاید قبول کنم ولی اول ببینم بابایی شما نظرش چیه. می دونی که چقدر رو جوجه تپلیش حساسه. پس تا بعد...

الهی به امید تو...

5.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)