نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

تولد دوباره ام

چهار ماهگیت مبارک عروسکم

1391/9/20 18:50
نویسنده : فاطمه مامان
190 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

20آذرماه هم فرا رسید و کوچولوی قشنگ ما 4ماهه شد. عاشق بیستمین روز هر ماهم عزیز دلم که بزرگتر میشی و من عشق میکنم.

واکسن 4ماهگیت رو به اتفاق دوستم مریم خانوم بردیمت که بزنی. بابایی که التماسشم کنم واسه واکسن زدن با من نمیاد،میگه دلم نمیاد گریه دخترم رو ببینم. از دیشبم ماتم گرفته بود که شما واکسن میزنی و دردت میاد و نکنه خدانکرده تب کنی و از این نگرونی ها. آخه واسه واکسن دوماهگیت ، اون بیشتر از خودت اذیت شد چون دو روز تموم پاتو تکون نمی دادی.به هرحال خدا رو شکر ایندفعه زیاد گریه نکردی و زود آروم شدی . میدونی همش با خودم فکر میکنم نکنه یه وقت فکر کنی مامانی بووت کرده واسه سلامتی خودته فدات شم.

 و اما چکاب 4ماهگی النا جونم:

وزنت 7کیلو و 230گرم ،

قدت 64و دور سرت 41.

هزار ماشاا...

راستی عمه الهام چون یه کم فشارش بالا بوده از دیروز تو بیمارستان بستری شده. باید تحت نظر باشه احتمالاٌ تا آخر هفته آینده. ایشالا که مشکل خاصی پیش نیاد. تو قشنگم هم واسه عمه جون و دوقلوها دعا کن تا سالم و سلامت از اونجا بیرون بیان. امروزم رفتیم عمه رو دیدیم و با اینکه دلتنگت بود و خیلی دلش میخواست ببیندت نمیشد دیگه...

baby (4)

فدای ناز خوابیدنت عزیزم که تو راه برگشت به خونه تو ماشین خوابت برد. عاششششقتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)