نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

تولد دوباره ام

فقط واسه تو

1394/5/4 21:9
نویسنده : فاطمه مامان
140 بازدید
اشتراک گذاری

happy-birthday(shabhayetanhayi.ir (3)

 

دخترم سه ساله که تو اومدی

       که من و به خنده مهمونم کنی

        که غم و از دل من برونی و

          مرهمم باشی و درمونم کنی

  تو بهار عمرمی عزیز من

          واسه زخمای دلم تو چاره ای

     شب و روزش دیگه فرقی نداره

     تو تموم لحظه هام ستاره ای

وقتی بیرون میزنم از خونمون

تویی که همیشه دنبال منی

می رم و دلم کنارت می مونه

دخترم امید هر سال منی

دخترم الهی صد ساله بشی

منم و خدا و این یه خواهشم

که تو باشی پیش چشمام تا ابد

دخترم،عزیز من،النای من

دوستت دارم عزیز دلم تا بینهاااایت...

 

تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (9)تولدت مبارک(shabhayetanhayi.ir (6)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)