نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

تولد دوباره ام

شروع غذای کمکی

1391/10/24 17:05
نویسنده : فاطمه مامان
104 بازدید
اشتراک گذاری

تپلوی خوشگلم رو امروز بردم بهداشت واسه یه چکاب کوچولو. وزن 154روزگی دختر 5ماهه مون 7کیلو و 900گرم.

جیگر من داره به شش ماهگی نزدیک میشه و من حسابی عجله دارم که غذا دادنش رو شروع کنم. عزیزم دیروز می خواستم برات حریره بادوم درست کنم اما بابایی همش مخالفت میکنه و می گه هنوز زوده و فعلاً جوجه من باید فقط شیر بخوره اما به نظر من اگه زودتر بهت غذا بدم، بهتر به غذا خوردن عادت می کنی.

وای من فدای تو بشم که وقت غذا خوردنت شده ، کی باشه خودت هی از مامانی خوراکی بخوای . هی بگی: " مامان غذا میخوام، غذا میخوام"

حالا به زور بابایی رو فرستادم بادوم بخره تا حریره درست کنم واست.

عمرمی دخمل نازم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)