نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تولد دوباره ام

کارهای جدید جوجه بابا

1391/12/15 20:3
نویسنده : فاطمه مامان
103 بازدید
اشتراک گذاری

98 تصاویر متحرک فرشته 5سلام عزیز خوشگلم97 تصاویر متحرک فرشته 5

این روزهای خوبت بوی زندگی میده دخترکم...این روزها حس میکنم تکه ای از بهشت رو توی چهاردیواری خونمون داریم. صورت ماهت رو که میبینم انگار دارم معجزه میبینم.

دخترک هفت ماهه خانه ما امروز بابایی رو به آرزوی دیرینه اش رسوند؛ "بابا گفتن جوجه نازش". آخه اینه رسمش عروسک من؟ باشه خیالی نیست... مامان هم لحظه شماری میکنه واسه صدا کردنش توسط تو.   

خلاصه این روزها کارهای جدیدی انجام میدی عزیز دلم؛ جونم واست بگه بای بای میکنی و وقتی ازت میخوایم دست بزنی اون دستای تپلی و خوشگلت رو محکم به هم میکوبی . اونوقته که دلم میخواد درسته قورتت بدم و هزار مرتبه خدا رو بخاطر داشتن دختر گلی مثل تو شاکر میشم. ممنونم خدای خوبم...

elfje تصاویر متحرک فرشته 5

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)