نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

تولد دوباره ام

دخملیِ عشق کلاس

1395/9/25 19:05
نویسنده : فاطمه مامان
119 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین روزهای آذرماه است و من و الناگلی در تدارک جشن تولد یلدایی مرد کوچکمان.

فدات شم دختر گلم که این روزا لحظه شماری میکنی واسه شروع مجدد کلاس آی مت. از آخرین روز ترم اول،  یک روز هم نبوده که ازم نپرسیده باشی" مامان فردا کلاسم شروع میشه؟" و بعد از شنیدن جواب منفی من با دلخوری بری تو اتاق و داد بزنی: " دیگه باهات قهرم، اصلاً دیگه تو و بابا باهام صحبت نکنین چون منو نمیفرستین کلاس." 

خلاصه اوضاعی دارم هر روز... ولی فعلاً با کارهای مربوط به تولد داداشی و  وعده کیک تولد که عاشقش هستی سرت گرمه و کمتر بهونه میگیری...

از هفته آینده هم ترم دوم شروع میشه و جنابعالی دست از سر مامانی برمیداری ایشالا... عاششششششقتممممم...

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان مینو
14 بهمن 95 22:25
سلام خیلی اتفاقی تصمیم گرفتم دخترم رو کلاس آی مت ثبت نام کنم که خیلی اتفاقی وبلاگ شمارو دیدم، حتما خواست خدا بوده چون داشتم کلی اینور اونور در موردش تحقق میکردم، میشه خواهش کنم اگر فرصت داشتید بهم بگید آیا از این کلاس راضی هستید و آیا تاثیری روی گل دخترتون دیدید؟ خیلی خیلی ممنون میشم
فاطمه مامان
پاسخ
چشم حتما تو وبت میذارم گلی...
مامان مینو
14 بهمن 95 22:27
با اجازه لینکتون کردم
فاطمه مامان
پاسخ
خوشحال میشم عزیز
محجوب بانو
20 بهمن 95 12:13
آی, مت چیست وااای عزیزم خیای باحال بود برخوردش انشالله همیشه سلامت باشید
محجوب بانو
15 فروردین 96 1:14
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. نوروزت مبارک
فاطمه مامان
پاسخ
وای مرسی سال نو شما هم مبارک...