نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

تولد دوباره ام

بوی ماه مدرسه

1395/7/3 20:15
نویسنده : فاطمه مامان
156 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه سومین روز مهرماه ۱۳۹۵ و اولین روز سال تحصیلی... دختر گلم امروز صبح که بعد از چند ماه تعطیلات، صدای بلندگوی مدرسه نزدیک خونه مون رو تو حیاط شنیدی مامانی رو صدا زدی تا بپرسی صدای چیه که میاد. وقتی واست گفتم و فهمیدی مدرسه ها باز شده با اخم و تخم رفتی تو اتاقت و داد و بیداد راه انداختی که"چرا منو نفرستادی مدرسه؟؟ من دوست دارم برم مدرسه درس بخونم چقدر تو خونه بمونم حوصلم سر میره..." هرچی هم برات توضیح میدم که هنوز واسه مدرسه رفتن کم سِن هستی و باید صبر کنی تا سال آینده که پیش دبستانی بری گوشت بدهکار نیست. مرغت فقط یه پا داره و میگی " سال آینده دیره و خیلی طول میکشه من دوست دارم الان برم"...

خلاصه که بوی ماه مهر به مَشام تو یکی خیلی خوش اومده...

جونم بگه برات این باعث شد مصمم بشم واسه فرستادنت به کلاس آی مت. تابستون هم قصد داشتم بفرستمت ولی دوری راه و داداش کوچولو اونم تو گرمای زیاد مانع شد. تماس گرفتم که زمان شروع ترم رو بپرسم که خوشبختانه گفتن از اونجا جابجا شده و اتفاقا جای جدید خیلی بیشتر از قبلی به خونه نزدیک بود . فعلا زمان ثبت نام هست و بهت قول دادم فردا حتما واسه ثبت نام بریم تا یه کم راضی شدی. 

فدات شم که لحظه شماری میکنی واسه مدرسه رفتن، خداکنه وقتش که شد خسته نشی و واقعا عاشق درس و مدرسه باشی... بوس بوس...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)