نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

تولد دوباره ام

این روزها

1395/6/16 22:49
نویسنده : فاطمه مامان
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانومی.  تابستون رو به پایانه و کلاس نقاشی شما دخملی هم تموم شد. حالا باز دم به دقیقه شاکی هستی که حوصلت سر رفته و توقع داری من همش با تو مشغول بازی باشم. منم تا جایی که میتونم مشغول قایم موشک و توپ بازی و شعر و قصه خوندنم.  حتی موقع ظرف شستن و انجام دادن کارهای خونه باید با صحبت کردن باهات بازی کنم. مثلا تو بادکنک فروش میشی و من باید ازت بادکنکهای رنگارنگ بخرم. میگم "خانوم بادکنک دارید؟ میگی آره چه رنگی میخواین؟ میگم قرمز... میگی بفرمایید اینم بادکنک قرمز... باز میگی خب حالا یعنی  بادکنک بنفش میخوای بخری... باز دونه به دونه از اول... خلاصه این بادکنکهای جنابعالی تموم شدنی نیس ، همه رنگ هم واسه فروش داری -الکی نه واقعا- و مامانی بیچاره باید هر روز خدا یکی یکی ازت بخره تازه خرید یکجا هم قبول نداری...  

یا اینکه مثلا سوپر مارکت داری و من باید دونه دونه خوراکی ازت بخرم. یکی یکی هم بپرسم قیمتش چنده که بگی:" دوهزار تومن"... 

از صبح که از خواب بیدار میشی تا خود شب یه دقیقه آروم نداری و خواب بعدازظهر برات معنا نداره. منم‌ با وجود بیخوابیهای شبانه بخاطر شیر دادن داداشی، ظهرا هم بخاطر شما دخملی نمیتونم استراحت کنم. اگه یه ذره هم دراز بکشم دم به دقیقه یه چیزی سفارش میدی و چرت مامانی رو کوفتش میکنی.

اما شبها خوبه که زود میخوابی و بعد از به خواب رفتن دخملی پُر شور و شر ، آرامشی تو خونه حکمفرما میشه که نگو... 

سوالهایی ازم میپرسی که واقعا نمیدونم چه جوابی بدم واسه قانع کردن یه وروجک چهارساله. میگی:" مامان نی نی چطوری تو شکم مامانا درست میشه؟ " "آدما که میمیرن پیش خدا میرن؟ میگم آره... میگی:" حالا اگه تو و بابا بمیرین برین پیش خدا من و داداشی چطوری بیایم پیش شما؟" 

" مامان خدا هیچوقت گرسنه نمیشه؟" و چون خودت عاشق جوجه کباب هستی میگی:" خدا حتی جوجه کبابم دوست نداره؟"

تو حرفات یه کلمات قلمبه سلمبه بکار میبری که اصلا نمیدونم از کجا یاد گرفتی 

شبا میگی:" مامان واسم یه قصه بی‌نظیر بگو تا بخوابم" 

تو اتاقت میشینی میگی:" مامان میشه لطفا دفترم رو بیاری بهش نیاز دارم" 

وقتی بخاطر چیزی دعوات کنم میگی:" همه مامانا با بچه هاشون خوب رفتار میکنن تو با من بدرفتاری میکنی" ...

الهی مامان قربون این حرف زدنت شه . عاششششششقتمممم ... بوس 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)