نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

تولد دوباره ام

تعطیلات نوروز

1396/1/25 0:41
نویسنده : فاطمه مامان
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام... اینهمه مدت از تعطیلات گذشته و من تازه تونستم وبت رو آپ کنم. آخه تعطیلات امسال حسابی از دل مامانی دراومد. میگی چرا؟ جونم واست بگه دقیقا روز ۱۴فروردین که صبح زود از شهرستان حرکت کردیم وقتی رسیدیم خونه خیلی احساس کسالت داشتم و تا آخر هفته یه مریضی حسابی منو از پا انداخت. پونزدهم زیر سرم بودم و دکتر سه روز استراحت مطلق تجویز کرد. مراقبان خوبم خاله مهناز و عمه جون بودن که به نوبت میومدن خونه و همه کارها رو انجام میدادن که واقعا دستشون درد نکنه. ناگفته نماند‌ شما دختر گلم هم خیلی کمک‌ میگردی و دوست داشتی خودت برام آب و دارو بیاری. میگفتی: "مامان فقط استراحت کن خودم همه کاراتو انجام میدم " فدات شم.. 

خداکنه اگه کسی مریض میشه پرستار خوب هم داشته باشه وگرنه با وجود بچه کوچیک و نق نقو مثل داداشی شما، مریض شدن واقعا سخته. خلاصه نمیدونم کی مامانی شما رو چشم زده بود - شوخی- 

از این دوهفته تعطیلی بگم که اولین روز عید چند ساعتی بعد از تحویل سال با بابایی رفتیم شهرستان و تا آخر هفته اونجا بودیم. هفته دوم خونه خودمون بودیم تا کسایی که رفته بودیم خونه شون-دید- تشریف بیارن بازدید... 

دوباره آخر هفته راهی شهرستان شدیم و چهار روزموندیم تا سیزده مون بدر شه و برگردیم خونه... برگشتیم اونم چه برگشتنی که گفتم برات گل من. 

 

عکسهای تعطیلات 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)