نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

تولد دوباره ام

دختر یعنی جواهر

1396/2/23 20:40
نویسنده : فاطمه مامان
156 بازدید
اشتراک گذاری

 



از دخترت نوشتن و برای چون تویی نوشتن به سختی همون لحظه هاییه که دلت پر میکشه برای بازیگوشی و ما بهت میگیم هیس!!!!
و به شیرینی اون نگاه پرمهرت وقتی همه چی آرومه...
نمیخوام بگم تو اولین و تنها طعم شیرین زندگیم بودی اما میخوام بدونی تو طعم شیرین اولین تجربه مادر شدنم بودی...
اولین باری که چشمهام به چشمهای درشت و سیاهت توی صورت گردت تلاقی کرد و تا صبح بهت خیره مونده بودم، فکر کردم مادر بودن قشنگ ترین حس دنیاست...
اولین باری که با صدای گریه ات، تو خواب و بیداری از جا پریدم، فکر کردم مادر بودن بزرگترین مسئولیت زندگیه...
اولین باری که دستهای کوچولوت رو دور گردنمون حلقه کردی و خودت رو بین من و بابایی جا کردی، فکر کردم بچه یعنی ضلع سوم مثلثی واحد..‌
اولین باری که با ناز و ادای دخترونه، " مامان دوستت دارم" گفتی، فکر کردم هیچوقت از بوسیدن و لوس کردنت خسته نمیشم...
.... و همیشه.....
فکر میکنم دختر داشتن مثل نگهداری از یه جواهر قیمتی میمونه که هیچوقت از مراقبتش خسته نمیشی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)