نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

تولد دوباره ام

عسل بابا

1391/2/24 11:35
نویسنده : فاطمه مامان
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم. گفتم عسل، پس بذار یه چیزی واست تعریف کنم. حالا که سر اسمت به توافق رسیدیم، بابایی از یه اسم دیگه هم خوشش اومده؛ عسل. دیروز درمورد تغییر اسمت از من نظرخواهی میکرد. منم یه طوری که بهش برنخوره متقاعدش کردم. گفتم به هرحال النامون شیرین میشه مثل عسل برات. اونوقت از صبح تا شب بهش بگو:عسل بابا.

نظر بابایی شما محترم و این هم اسم خیلی قشنگیه، ولی تو دیگه النای من شدی و نمیدونم چرا فکر میکنم هیچ اسم دیگه ای بهت نمیاد. البته اگه وقتی بزرگ شدی بابتش به مامانی اعتراض نکنی. امیدوارم که اسمت رو دوست داشته باشی. من که عاشقشم و عاشقتممحبت... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)