نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

تولد دوباره ام

النا یا ایلیای من

1391/1/8 9:34
نویسنده : فاطمه مامان
287 بازدید
اشتراک گذاری

چطوری کوچولوی خوشگلم؟ خوبی که گلم؟ نمی دونی بعضی وقتها چقدر دلم هوای تو رو می کنه . دلم برای بودنت تنگ میشه. دوست دارم زود زود بیای. می دونی مامانی ، چند روزه که خستگی بدجوری کلافه ام می کنه. همینکه ظهر میشه ، حتی اگه هیچکاری هم نکرده باشم شونه هام انقدر درد می گیره که حتماً باید دراز بکشم. بابایی میگه تقصیر نی نیه. راستی فعلاً هر موقع می خواد صدات کنه بهت میگه نی نی. اما من درمورد اسمت یه فکرایی کردم اگه دختر باشی دوست دارم اسمت رو النا بذاریم و اگه پسر شدی ایلیا. آخه می دونی این اسمها رو حتی وقتی ازدواج نکرده بودم دوست داشتم و دست بر قضا ،اسم فامیل خودتم خیلی به این اسمها میاد و من اینجوری دوست دارم. به هرحال دختر باشی یا پسر، عزیز دل مامانی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)