نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

تولد دوباره ام

قشم

1397/10/19 22:11
نویسنده : فاطمه مامان
201 بازدید
اشتراک گذاری
این پست مختص چندتا عکس از مسافرت اول دی ماهمون با عمواحمد و زنعمو به قشم هستش که حتی یه دونه عکس از کنار دریا از خودت ندارم.
جونم بگه برات دخملی جون که هنوز گاهی اوقات دقیقا  مثل دوسه سالگیت واقعا بدلباسی و موقع بیرون رفتن دوست داری با همون لباس خونه بزنی بیرون . بخاطر همین ترجیح میدم اصلا ازت عکس نگیرم . 😄😄😄
نه اینکه فقط بدلباس باشی؛ عرض کنم که گاهی وقتا یه عالمه هم باید التماست کنم تا اجازه بدی ازت عکس بندازم یعنی فقط یه بار تونستم راضیت کنم که کنار عمو احمد بایستی تا ازتون عکس بندازم که اونم از بدشانسی یهو پاهات خورد به سنگهای تیز کنار ساحل و زانوت پر از خون شد و حسابی اشکات سرازیر شد ...
تازه دقیقا روز قبلش که قرار بود از طرف پیش دبستانی شما رو ببرن سالن نمایش، گویا موقع سوار شدن به ون عجله کرده بودی و زمین خوردی. بنابراین ظهر که اومدم دنبالت با دیدنت شوکه شدم که بین دوتا ابروهات یه زخم با کوفتگی بد دیدم. بنده خدا خانم معلمت یه عالمه عذرخواهی و عرض شرمندگی کرد بابت این اتفاق. اما خودم میدونم که زیاد بی احتیاطی میکنی و به عبارتی زیادی سربه هوایی خانم گلم.
باز خداروشکر که بخیر گذشته بود و امیدوارم که جای زخمت نمونه خانوم شیطونک من .


♥♥♥♥♥♥♥♥



بازدید از پارک نوپک قشم ؛ دیدن کروکدیلها برای تو و داداشی واقعا جالب بود .


♡♡♡♡♡♡♡
♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥


♡♡♡♡♡♡♡♡


اینم اولین خریدهای خواهر برادری از قشم که فقط یه ربع سرگرمتون کرد تا توی بازار غر زدنتون کم شه .😀😀😀😀

♥♥♥♥♥♥♥
پسندها (2)

نظرات (0)