نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

تولد دوباره ام

نیمه اردیبهشت

1398/2/14 18:49
نویسنده : فاطمه مامان
271 بازدید
اشتراک گذاری



نفس میکشم با تمام وجود
هوا پر شده از بهار و بهشت

دوتا سیب بردار و همراه من
بیا تا خیابان اردیبهشت!

 


جان من زنده به تأثیر هوای "لب"
توست...
سازگاری نكند آب و هوای دگرم...

 

 


از بس که دوستت دارم
فکر می‏ کنم
دیگر هیچ دوست داشتنی
همرنگ دوست داشتن‏ های من
نیست!
تو معنی تمام رنگ ‏های دنیایی

‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌


🦋

جمعه بهانه است...
دلم تمام روزها...
برای تو شعر می شود...
جمعه بهانه است...
تو اگر نباشی...
خیالت اگر نباشد...
و دستت را...
بر سر روزها نکشی...
تمام هفته هیچ چراغی...
روشن نمی شود...

 

 


🦋

 

پسندها (8)

نظرات (3)

مامان صدرامامان صدرا
20 اردیبهشت 98 12:14
💖💖💖
فاطمه مامان
پاسخ
❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 اردیبهشت 98 15:18
خدا حفظش کنه😘
فاطمه مامان
پاسخ
💙💛💜
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 اردیبهشت 98 4:16
ای جانم عزیزم 🌹😂🥰💕
فاطمه مامان
پاسخ
💙💛💜