نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

تولد دوباره ام

دیـــکـتــه مـنـاسـبـتــی

1398/10/14 21:33
نویسنده : فاطمه مامان
180 بازدید
اشتراک گذاری


🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
دختر عزیزم امروز شنبه 14دی به دلیل شهادت سردار سلیمانی ، طرح مدارس کشور دیکته با همین موضوع بود چون ایشون صبح دیروز به دستور رییس جمهور آمریکا با حمله موشکی کشته شدند . اوضاع واقعا نگران کننده س و امیدوارم این اتفاق ، عواقب بدی برای ایران بدنبال نداشته باشه.
خب نیمه دی ماه است و دخملی من نیمچه سوادی آموخته. تقریبا نصف حروف الفبای فارسی رو یاد گرفتین و روزهایی که نشانه جدید یاد میگیرین به محض رسیدن با ذوق زیاد اونو با انگشت روی هوا برام مینویسی و شادم میکنی با شاد بودنت. داداشی رو میشونی و میشی معلمش و الحق که خوب نقش یه معلم مهربون رو بازی میکنی البته اونم دانش آموز خوبیه و تو این سه چهار ماهه کلی چیز یاد گرفته و قشنگ صداکشی میکنه و مثلا دیکته مینویسه.
از الان برای کلاس دوم و سوم برنامه ریزی میکنی و واسه مامان شرط و شروط میذاری که باید اینکارو کنم و اونکارو کنم . خدا حفظت کنه برام عزیزکم، تا ابد دلخوشی همراه و همقدمت...

آرام باش عزیز من!
آرام باش
حکایت دریاست زندگی...
گاهی درخشش آفتاب، برق و بوی نمک، ترشح شادمانی
گاهی هم فرو می‌رویم، چشم‌های مان را می‌بندیم، همه جا تاریکی است،
آرام باش عزیز من!
آرام باش
دوباره سر از آب بیرون می آوریم
و تلالو آفتاب را می بینیم
زیر بوته ای از برف
که این دفعه درست از جایی که تو دوست داری، طالع می شود

#شمس_لنگرودی

پسندها (2)

نظرات (0)