نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

تولد دوباره ام

مامانی درشکه میخوام

1393/11/21 11:25
نویسنده : فاطمه مامان
146 بازدید
اشتراک گذاری

آخه من از دست تو خوشگل خوشزبونم چیکار کنم. هر چیزی ببینی میگی:" مامان اینو واسم میخری؟" امروز دیگه ازم درشکه میخواستی اونم با دو تا اسب. وقتی توی تلویزیون دیدی گفتی: "مامان این چیه؟" گفتم درشکه اس. طبق عادتت گفتی:" خوشگله". چند دقیقه بعد گفتی:"مامان یه درشکه واسم میخری که دو تا اسب داشته باشه؟" حتی تمام چیزایی که داری اگه یه مدل دیگه اش رو ببینی باز میگی: "مامان اینطوری و اونطوری واسم میخری" .تعجب

از صبح تا شب مامان، مامان ، مامان...  وقتی هم بابایی خونه باشه جاش رو میده به من. فدای شیرین زبونیات. خدا رو روزی هزار بار شکر میکنم عزیزم بخاطر همینکه هستی. میبوسمت هزارتا...

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پسندها (2)

نظرات (0)