نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

تولد دوباره ام

تـســـلــیــت واژه ای مناسب نیست ...

1398/10/18 0:49
نویسنده : فاطمه مامان
101 بازدید
اشتراک گذاری


🥀
حرف بغض است و سینه‌ای سوزان
حرف یک اتفاق ناهنگام
حرف اشک است و آه یک مادر
حرف یک اشتباه نافرجام

پای درد و فراق آن‌ مادر
من‌خودم قطره قطره آب شدم
دیدم آن لنگه کفش کوچک را
 کوه بودم ولی خراب شدم

تسلیت واژه‌ای مناسب نیست
حالشان خوب نیست باباها
دلشان تنگ یک نگاه شده
آرزوشان رهایی از دنیا


گر چه سخت است گرچه جانفرساست
ما همه داغدار و همدردیم
 خسته از جور این‌زمانه شدیم
ولی از راه بر نمی‌گردیم

هجدهم دی ماه نود و هشت
حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای اوکراین با ۱۷۹ سرنشین که هدف شلیک پدافند هوایی سپاه پاسداران قرار گرفت .

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
14 فروردین 99 14:42
😔😔
نرگسنرگس
14 فروردین 99 16:36
ما با افتخار شما رو دنبال کردیم ... خوشحال میشیم شما هم ما رو دنبال کنید !🌸