نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

تولد دوباره ام

اولین عیدی

1391/1/13 22:30
نویسنده : فاطمه مامان
246 بازدید
اشتراک گذاری

عسلی مامان، دخترکم یا گل پسرم سلام. عزیز دلم این عید نوروز، خودت باهامون نبودی که با دستای کوچولوت عیدی بگیری ،اما امروز یعنی روز طبیعت که جات خیلی خالی بود اولین عیدی رو گرفتی از کی؟ عمو آقارضا. چون من دو نفر بودم دو تا عیدی گرفتم. ایشالا نوروز آینده خودت کنارمونی. میدونی،وقتی تصورت میکنم قند تو دلم آب میشه. هر روز با خودم فکر میکنم این موجود کوچولوی تو وجودم چه شکلیه ؟! به من رفته یا به باباییش؟! نه اینکه واسم فرقی داشته باشه فقط کنجکاوم بدونم. بهرحال این رو بدون که مامانی با تمام وجود عاشقته... محبت

اینم اولین عیدی زندگیت که یه دوهزارتومنی خشک هستش. عکسش رو میذارم اینجا ببینی عزیزم؛ آخه بعید نیست اون موقع که این مطلب رو بخونی این اسکناس مثل ده تومنی بچگی های ما باشه که میشد باهاش یه عالمه خرید کرد اما حالا فقط تو موزه اسکناسها پیدا میشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)