نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

تولد دوباره ام

عروسکهای خمیری

1391/4/15 12:50
نویسنده : فاطمه مامان
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلی. کوچولوی خوشگلم امروز چطوره؟ الآن دارم از آخرین جلسه کلاس عروسک سازی برمی گردم. چند تا حیوون خمیری خوشگل درست کردم فقط به عشق تو عشق مامان. نمی دونم کدومش رو بیشتر دوست داری. بابایی که خرگوشه رو بیشتر دوست داره.

تازه تو فکر اینم که رو دیوار اتاقت یه نقاشی بکشم اما هنوز نمی دونم چی. راستی بهت گفته بودم که آرزومه که یه روز نقاش بشم و بتونم هرچی دوست دارم نقاشی کنم؟ مثلاً صورت قشنگ تو رو.

عاشق نقاشی ام عزیزم ، اونقدر که بعضی اوقات حسرت این رو میخورم که چرا به جای اینهمه درس خوندن، نقاشی نخوندم. اگه به جاش رفته بودم کلاس نقاشی تا حالا کمال الملکی، پیکاسویی ، کسی شده بودم واسه خودم. والا... خنده

اینم عروسکهای خمیری واسه نقلک خودم. تقدیم با عشق:

 

смайлик

totalgifs.com coelhos gif gif MG_PascoaPIXEL42.gif

 

اینا دیگه خلاقیت خودمه عزیزم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)