نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

تولد دوباره ام

وای 69 کیلو شدم

1391/5/8 12:5
نویسنده : فاطمه مامان
141 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامانی ، نمی دونی این روزا چقدر خسته میشم. مرتب کمردرد می گیرم و باید دراز بکشم . نزدیک ظهر که میشه حس میکنم یه بار سنگین روی شونه هامه. آخه نمی دونی چقدر گنده شدم . فکر نکنم هیچکس به اندازه من اضافه وزن بارداری داشته اونم 17کیلو. باورت میشه ؟ مامانی 52کیلویی شما شده 69کیلو!!! این هفته که دکترم ویزیتم کرد وقتی عکس دفترچه ام رو دید با کمال تعجب پرسید این تویی؟؟؟ چقدر عوض شدی! من که می دونم منظورش همون "گنده" بود. سکوت

تقصیر این باباییه ، از بس که گفت یه نی نی ریزه میزه گیرمون میاد. البته تا هفت ماهگی همه همین رو میگفتن چون بارداریم زیاد مشخص نبود. اما بعد از اون هر دوتایی مون شروع کردیم به بزرگ و بزرگتر شدن. بگذریم.

 یه چیزی میخوام بهت بگم نی نی کوچولوی من؛ نمیدونم چرا این روزا خیلی می ترسم که مشکلی پیش بیاد اما سعی می کنم با این نوشته ای که به دیوار اتاقمون چسبوندم به استرسم غلبه کنم. تو هم واسه مامانی دعا کن قربون اون قلب پاکت برم.

 

خستگی را تو بخاطر مسپار

که افق نزدیک است...

و خدایی بیدار که تو را می بیند و به عشق تو همه حادثه ها می چیند که تو یادش افتی

و همینش کافیست...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)