نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تولد دوباره ام

حس مادری

1391/1/16 11:5
نویسنده : فاطمه مامان
181 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت یک شب از این شبهای دور                     کودک من پا به دنیا می نهد

آنزمان بر من خدای مهربان                                 نام شورانگیز مادر می نهد

خدا جونم بعضی اوقات مثل الآن یه حس غریب به سراغم میاد؛ یه حس ناتوانی؛ یه ترس بزرگ از مسئولیت سنگینی که آرزو دارم بتونم به نحو احسن از پسش بر بیام. مادر شدن شاید قشنگترین حس دنیا باشه ولی مادر خوب بودن هم سخت ترین کار دنیاست. اولین باری که طعم عشق رو چشیدم و محمدم وارد زندگیم شد، فکر میکردم خیلی بزرگ شدم. اما حالا که در آستانه بیست و هشت سالگی دارم مادر میشم، حس میکنم راه خیلی زیادی دارم تا بزرگ شدن. خیلی راه دارم تا یاد گرفتن خیلی چیزا.

خدایا به منم کمک کن داشته هام رو به فرزندم یاد بدم و کمک کنم که نداشته های منو داشته باشه، بهم آرامش و قدرت بده که تجلی کمال و بزرگی تورو بوجود بیارم
خدایا خیلی کمک کن.
بچه دار شدن ترس خیلی بزرگیه واسم، کمک کن شرمنده ت نشم خدا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)