نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

تولد دوباره ام

قهر و آشتی من و تو

1393/11/18 12:13
نویسنده : فاطمه مامان
129 بازدید
اشتراک گذاری

آخه یکی نیست بگه من از دست این موش موشک بهونه گیر سرم را به کدامین دیوار بکوبم؟ وقتی روی دنده لج میفتی دیگه مرغت فقط یه پا داره . فقط خدا میدونه چه وروجکی هستی و اگه بخوای میدونی مامانی رو چطور بچزونی. میگی چرا؟

جونم واست بگه امروز دیگه تو دستشویی به یه مورچه گیر دادی و با اینکه اصلا نمیتونستی خودت رو نگهداری میگفتی مورچه رو از دستشویی بیرون کن من جیش دارم. تا من این مورچه رو از جلو چشمت دور کردم خودت رو خیس کرده بودی.آخه بچه انقدر لجباز؟؟؟ دلخور

وقتی هم دیگه طاقتم طاق میشه و دعوات میکنم بی بروبرگرد و خیلی حق به جانب میگی: "برو خونتون ، میخوام یه مامان دیگه بخلم." منم نهایت تلاشم رو میکنم که خنده ام نگیره و جدی باشم. مثلاً قهر میکنم و میرم یه جایی قایم میشم . اونوقته  که دنبالم میگردی و با ناراحتی میگی:"مامان نرو خونتون،دوستت دالم، آشتی کنیم". عاشششششقتم وقتی اینو میگی عشق مامان.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)