نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

تولد دوباره ام

به من بگو چرا؟؟؟

1393/12/14 9:20
نویسنده : فاطمه مامان
174 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مامانی از صبح تا شب یه عالمه سوال داره. این روزا خیلی چراها تو ذهنته عزیز دلم. 

  • " چرا لاکپشتم حرف نمیزنه مامان؟" 
  • "مامان چرا ماهیام حرف نمیزنن؟ "
  • " عروسکم چرا حرف نمیزنه؟"

روزی چندین بار به زبون بچگونه خودت برات توضیح میدم که فقط آدمها هستند که میتونن با هم صحبت کنن. اونوقته که با ناز میگی:" با من حلف بزنن خب" . 

امروز تازه متوجه شدم این افکار از کجا تو ذهن دختر کوچولوی من شکل گرفته . وقتی داشتی صحبت کردن شخصیت های کارتونی رو از تلویزیون میدیدی گفتی:" مامانی این خلسه و خلگوشه حلف میزنن، لاکپشت منم حلف بزنه". حالا بیا و درستش کن . مگه می تونستم قانعت کنم . 

مامانی فدات شه که تو سنی نیستی که بتونم واقعیتها رو برات واضح و روشن بگم. بزرگتر میشی و حکمت خلقت خداوند رو درک میکنی. خدایی که پدیدآورنده موجودات گوناگونه. هر پدیده ای رو در همون جهتی که آفریده شده به حرکت درآورده تا از حد و مرز خودش تجاوز نکنه و با حکمت و تدبیر خودش هر کدوم رو به سرشتی که خواسته درآورده.

اوست قادر مطلق...

 

پسندها (2)

نظرات (0)