نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

تولد دوباره ام

مامان و دخمل 20مردادی

1394/5/4 8:27
نویسنده : فاطمه مامان
218 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولدخملی جوووونم.... یه خبر دارم واست کمی تا قسمتی داغ....

جونم واست بگه در آستانه ماه تولدمون یه سفر تقریباً ناگهانی توی برنامه تابستونی مون قرار گرفت ؛سفر به مشهد و شمال که تصمیم من و بابایی واسه آخر فصل بود اما چون عمه الهه اینا با مامان جون حالا-هشتم مرداد- قصد رفتن کردن ما هم با عمواحمد و زنعمو همسفرشون میشیم.

گفتم ناگهانی؛ آخه یه سری کارهای تزیینات مربوط به تولدت که بیصبرانه منتظرشی داشتم که با خیال راحت و کم کمک انجامشون میدادم ولی حالا باید سریعتر دست بجنبونم تا بتونم تا چند روز آینده یعنی قبل از مسافرتمون تمومش کنم. البته امیدوارم ... آخه مشخص نیست روز تولدمون هنوز مسافرت باشیم یا نه ولی قطعاً تا برگردیم چیزی به روز عشقولانه من و تو نمونده و میدونم خستگی سفر وقتی واسه این کارا باقی نمیذاره...07400000

راستی از اشتیاق وافرت واسه روز تولدت بگم که امسال مامانی رو بیچاره کردی . تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

آخه از وقتی بهت گفتم مرداد ماه تولدمونه و داریم بهش نزدیک میشیم هر روز و روزی هزار مرتبه بیست سوالی داریم با هم: " مامان تولدم شده؟ " ، "مامان میخوای واسم کادو بخلی؟ " ، " مامان کیک هم میخلی؟ " ، مامان ، مامان ، مامان.... و در جواب تأییدمن کلی میدوی و بالا پایین میپری و "تولدت مبالک " میخونی . فدای شادی کردنات شم عزیز من که باورم نمیشه داری سه ساله میشی....

از دیروز برات بگم که بدجوری گیر داده بودی به مامانی که " تولدم شده؟ آره؟ " و باز هم بیست سوالی" .... منم چون میدونستم اگه نه بشنوی باز اخمات تو هم میره و با هیچ توضیح و منطقی مجاب نمیشی، گفتم " آره عزیزم شده تولدت مبارک" خلاصه دست و جیغ و هورررررا که باهام همراهی کنی و بهونه گیری تکراریت از یادت بره. شکلک های شباهنگShabahang

یهو دیدم خیلی حق به جانب، با اخم و یه حالت خوشمزه و صدای بلند گفتی: " کیک که نداااااااااالم" ...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد شکلک های شباهنگShabahang

حالا بیا و درستش کن.

ولی منو میگی دلم میخواست بخورمت با اینطور حرف زدنت، انقدر توی اون حالت با اینکه از دستم عصبانی بودی بوسیدمت که دلم خنک شد...air_kiss.gif

عزیز دلم دوست دارم امسال که اولین ساله میدونی تولدته و انتظارش رو میکشی خیییییییلی بهت خوش بگذره. پس مادری اینو بهت قول میده.

به هر حال همون فرشته کوچکی که بیستم مردادماه سه سال پیش از دستهای خدای مهربون در روز تولدم به من هدیه شد،داره قدم به دنیای چهار سالگیش میگذاره و من تنها می تونم خدا رو شاکر باشم بابت لطف و عنایت بیکرانش. خداجونم ممنونم بخاطر داشتنش ،بودنش، بخاطر همه چیز.

شکلکـــْـ هایِ هلــن

النای من

تولد تو بهانه ایست برای تپش قلب دیوانه ام...

جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست . . .

 

 

پسندها (14)

نظرات (6)

مامان الی...
5 مرداد 94 13:44
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید
همراه رایانه
5 مرداد 94 16:48
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت : 909070345 ادرس سایت :www.poshtyban.ir
ورزش بانوان
7 مرداد 94 15:26
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
رویــــا
12 مرداد 94 14:51
_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$****** * **************$ $$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$ وبلاگتون عالیه ..خدا کوچولوی نازنینتون رو حفظ کنه به دنیای فرشنه های من هم سر بزنید خوشحال میشم
مامان آنیسا
18 مرداد 94 15:51
عزیزم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی مامانی ما منتظر عکسای تولدیم زودی بیا
محجوب بانو
26 مرداد 94 2:02
سلام عزیزم بوی بهشت ما آپ شده اگه بیای پیشمون و برامون نظر بذاری و لایکمون کنید خیلی خیلی خوشحال میشیم منتظزیم