نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

تولد دوباره ام

نه ماه و چندین روز

1391/5/18 20:40
نویسنده : فاطمه مامان
114 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تولد مامانی مصادف شده با روزها و شبهای قدر و انتظار سخت اومدن کوچولوی نازمون. و اما امروزم گذشت و باز دخمل گلی ما نیومدش به این دنیا. عزیز دلم درسته که استرسم زیاده بابت اینکه اطمینان دارم از نه ماهگی هم چند روز گذشته و خبری ازت نیست و بدتر از اون حسرت یه خواب خوب و راحت- از سختی حاملگی- به دلم مونده، اما بذار یه اعتراف کنم؛ از تاریخ تعیین شده زایمانم هرروز که میگذشت و خیال اومدن نداشتی بیشتر خوشحال میشدم چون بیشتر به روز تولدم نزدیک می شدیم.  همونطور که از اول دلم میخواست و همش به محمدم میگفتم، الآن هم آرزومه حالا که نیومدی دو روز دیگه هم اومدنت به تعویق بیفته تا تولدمون یکی بشه.  الهی به امید خودت...

خداوند بینهایت است...

اما به قدر نیاز تو فرود می آید

به اندازه آرزوی تو گسترده میشود

و به قدر ایمان تو کارگشا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)