نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تولد دوباره ام

جشنواره نی نی وبلاگی

1394/3/4 20:31
نویسنده : فاطمه مامان
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. امروز که به نی نی وب سرزدم دیدم یه جشنواره برگزار شده به اسم "نی نی و طبیعت" . من یه عکس از هفت ماهگی تو رو که خیلی دوستش دارم توی جشنواره شرکت دادم. نه فقط واسه برنده شدن و رأی آوردن؛ بیشتر واسه شرکت در بخش قرعه کشی هیئت داوران و همچنین یادگاری از بهار سال 94.

آخه میدونی به نظرم نتیجه این رقابت جشنواره ای یه  جورایی منصفانه نیست چون فقط کسانی برنده میشن که با افراد بیشتری در ارتباط هستن. مثلاً مادر شاغلی که محل کارش یه جای شلوغ مثل مدرسه هست شانس برنده شدنش ده برابر بیشتر از مامان خونه داری هست که تو یه شهر غریب هم زندگی میکنه. مثلاً خودم یه فامیل خیلی پرجمعیت دارم و یکی دوهفته پیش توی عروسی همه دورهم جمع بودن، اگه اون موقع این کد رو داشتم پیشتاز جشنواره بودم ولی الآن نمیشه هرچند دوهفته وقت داشته باشم. تعداد دوستان و گروههای واتساپی هم زیاده اما باز نمیشه مثل اقوام روشون حساب کرد.

به هرحال عکس شرکت کننده شماره 71رو میذارم اینجا تا بماند یادگاری؛بوسمحبتبوس

 

 

カラフル。可愛い。お花。 のデコメ絵文字 ** カラフル。可愛い。お花。 のデコメ絵文字 ** カラフル。可愛い。お花。 のデコメ絵文字 ** カラフル。可愛い。お花。 のデコメ絵文字 ** カラフル。可愛い。お花。 のデコメ絵文字**

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ĸoѕαr
4 خرداد 94 21:24
حتما رای میدهم برای هموطن خودمـــــــــــــــــ
مدیران
5 خرداد 94 16:45
به من رای میدین؟؟؟ پس همین الان گوشی تونو بگیرین و عدد 90 رو به سامانه 1000891010 پیامک کنید...خواهش میکنم توی جشنواره بهتون نیاز دارم