نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تولد دوباره ام

خرید دوربین

1391/8/24 21:10
نویسنده : فاطمه مامان
91 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان. بیرون داره یه بارون پاییزی خوشگل میباره. 

ما هم امروز یه دوربین خریدیم و من مرتب دارم باهاش ور میرم. وقتی نامزد بودیم بابایی از کیش واسم یه دوربین دیجیتال خرید اما شب عروسیمون تو خونه مامان جون ،یه آدم حسود ازمون دزدیدش. خطا

راستی فردا باز باید شما بمونی پیش خاله ، اما خدا رو شکر فردا دو ساعت بیشتر کلاس ندارم و تا ظهر میام پیشت.بوسمحبتبوس

 و اما عکسهای افتتاحیه دوربین از النای ناز نازی من؛

هوووو مامانی این چیه خلیدی چه باحاله ...تعجب

مامانی مگه من علوسکم که لباس علوسک تنم میکنی آخه ؟؟؟

08700000

واااای مامانی ولم کن دیگه خسته شدم همش عکس میگیلی، خوابم میاد خب...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)