نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

تولد دوباره ام

برای پنجمین سالگرد ازدواجمان

1394/7/15 10:28
نویسنده : فاطمه مامان
335 بازدید
اشتراک گذاری

محمد عزیزم ...

وقتی در کنار تو هستم هیچ آرزوی جدیدی اتفاق نخواهد افتاد. غم ممنوع است و غصه قدغن. وقتی در کنار تو هستم انگار که زمین هم نمی چرخد.

در جایت جا به جا نشو، دلم جا به جا می شود . آن وقت تیترهای یک روزنامه تغییر خواهد کرد و خواهد نوشت به عجایب هفتگانه ی جهان یکی اضافه شد. وقتی در کنار تو هستم باید هم به عجایب هفتگانه اضافه شود ، آنقدر که دلم عجیب میشود . نگاه کن در کنار تو که باشم اوج می گیرم و با تمام وجودم احساس می کنم رنگ زندگی عشق میشود …

دوست دارم همه ی آرزوهای خوب را برای خودم بردارم اما حقیقت چیز دیگری ست تا من هستم تمام آرزوهای خوب جهان برای تو گلچین خواهد شد. کنار من باش ، تا همیشه حالم خوب می شود و هوای بودنم لطیف…

برای سبز ماندن این پیمان راه بسیار پیموده ایم …

ایستگاه به ایستگاه زندگی را با هم گام شمرده ایم و تا پایان همواره خواهیم ماند در کنار هم ….

این را بدان تابی نهایت یادگار ماندگاریست :

کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه

همین که کنارت نفس می کشم …

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان هانیه
16 مهر 94 13:44
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا سال های سال درکنار هم عاشقانه زندگی کنید
فاطمه مامان
پاسخ
قربان شما ممنون از لطفتون
همراه رایانه
16 مهر 94 23:18
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
مامان امیر علی
17 مهر 94 8:11
بهشت مکان نیست, زمان است! زمانی که اندیشه های مثبت و میل به نیکی و عشق ورزی در وجودمان است و جهنم مکان نیست, زمان است! زمانی که اندیشه های منفی و کینه ورزی وجودمان را می آلاید. "خالق بهشت باشیم" سالگرد ازدواجتون خیلی خیلی مبارک
فاطمه مامان
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم متن زیبایی بود
محجوب بانو
17 مهر 94 11:44
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشهانشالله همیشه خوشبخت باشید راستی لوگو چی شد؟ عیدی نی نی ما رو بهش نمیدین؟
فاطمه مامان
پاسخ
اونم به چششششم
محجوب بانو
20 مهر 94 16:54
سلام خانومی انشالله همیشه سلامت باشین نظرات و لایک ها رو توی قسمت برای دلبندمان( سمت راست بوی بهشت توی موضوعات باید برید )برامون بزارید خیلی خیلی لطف میکنید ، عزیزم
مامان زهره
9 آبان 94 20:14
سلام گلم سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم امیدوارم 150 سالگیتان را در این وبلاگ به ثبت برسونید روزهاتون درشادی ودر کنار هم پیر شید مبارکتون باشه سالروز یکی شدنتون