نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تولد دوباره ام

جشن آی مت

1396/4/18 23:53
نویسنده : فاطمه مامان
974 بازدید
اشتراک گذاری

 










اینم از جشن امروز آی مت در ورزشگاه دستغیب و آقاخرسی که عاشقش شده بودی و دستش رو ول نمیکردی.  با خاله مهناز و خاله فرح رفته بودیم اونجا. موقع خداحافظی خاله مهناز نمیدونم یهو چی شد که خودتو چسبوندی به خاله و پاتو تو یه کفش کردی که میخوام با خاله برم و شب خونشون بمونم. 

خلاصه هرکار کردم که نذارم بری حریفت نشدم و بی خداحافظی از من رفتی. الان مامانی حسابی از دستت دلخوره دخملیِ رفیق نیمه راه. آخه اصلا دوست ندارم شبها خونه نباشی و این یه عادت بشه برات.

 الان که نیستی میگم کاش به زور آورده بودمت خونه تا نبینم داداشی تنها اینجا خوابیده و تو نیستی.

شبها بدون قصه های من نمیخوابی و انگار منم عادت کردم که بدون قصه گفتن برای تو و به قول خودت بعدش بوسِ شب بخیر  سخت بگذره بهم. 

بهرحال امیدوارم خونه خاله خوب بخوابی عروسکم و صبح که بیدار شدی دلتنگی کنی برام . مامان خیلی دوستت داره میبوسمت از دور... 

وای دلم خیلی تنگ شد برات ... ❤❤

پسندها (1)

نظرات (0)