نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

تولد دوباره ام

کوچه اردیبهشت

1399/2/23 17:10
نویسنده : فاطمه مامان
187 بازدید
اشتراک گذاری
کوچه اردیبشهت را بگذری
شکوفه ها را
دانه به دانه به پایت می ریزم
من بادم
در موهایت می پیچم
بارانِ بهار نارنجم
بسویت می تازم

دفتر خیال را می بندم
و با مُشتی واژه ی عاشقانه میبوسمت♡

از بس که دوستت_دارم
فکر می کنم
دیگر هیچ دوست داشتنی
همرنگ دوست داشتن های من نیست!
تو معنی تمام رنگ های دنیایی...

و تو
بلندتر از تمام درختان جنگل
در من روییدی.
و اکنون من توأم
من یک درختم
بلندتر از
تمام درختان دنیا.

با هرچه عشق
نام تو را می توان نوشت...

خوشحال باش!
برو، بدو، پرواز کن، آرزو کن،
بزرگ شو، درد بکش یا خوشگذرانی کن...
ولی زندگی کن!

صدا کن مرا
صدای تو خوب است
صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است
که در انتهای صمیمیت حزن می روید ...

بهار دستان توست
و شکوفه های درختی
که مثل لبخند تو
نامش را نمیدانم ...
پسندها (4)

نظرات (2)


23 اردیبهشت 99 17:45
همیشه به شادی و خوشی...
نرگسنرگس
1 مرداد 99 11:56
چقدر زیبا !!!!