نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

تولد دوباره ام

دخترم، النا

1391/2/5 15:30
نویسنده : فاطمه مامان
78 بازدید
اشتراک گذاری

شاه میاد با لشکرش

شاهزاده ها دور و برش

واسه پسر کوچیکترش

آیا بدم آیا ندم؟ 

وااااای عزیز مامانی ، سونوی امروز دختر بودنت رو صد در صد تضمین کرد. حالا اینکه چرا شکم مامانی به قول همین سونو خونگیها ،خرم شده و همه فکر می کنن تو پسری خدا میدونه. از بس شنیده بودم باورم شده بود که پسری. وای که نمیدونی چقدر دلم میخواد ببینمت. عکس سونوی امروز رو صد بار بوسیدمش. بابایی هم هی نگات میکنه و میگه اینکه خیلی ریزه میزه اس. برعکس خودم که فکر میکنم خیلی شکم گنده شدم اون میگه فقط یه کوچولو مشخصه که بارداری.

بهرحال امروز یه حس عجیبی دارم . همش صورت ماهت رو تصور میکنم. یعنی شبیه کی میشی؟ عاشششششقتم دختر کوچولوی من، النای عزیزم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)