نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تولد دوباره ام

دخترم یا پسرم؟؟؟

1391/2/4 10:5
نویسنده : فاطمه مامان
237 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان چطوره؟ مامانی که خیلی ذوق زده است. آخه دیشب اولین شبی بود که با تکون خوردنت و به عبارتی لگد زدن از خواب بیدارم کردی. از ذوق و شوق این کارت تا یک ساعت خوابم نمی برد عزیزکم. همش فکر می کردم به اینکه تو به دنیا بیای و بزرگ بشی، به من مامان بگی و تو دلم قند آب کنی. دلم برات شده یه ذره.

 تازه یه خبر دیگه؛ فردا می خوام برم یه سونوگرافی مطمئن تا کاملاً از دختر یا پسر بودنت مطمئن بشم. آخه هرکی منو میبینه میگه مشخصه که نی نی تون پسره. دیروز که واسه یه کاری رفته بودم بیرون، تو تاکسی با دوتا خانوم همصحبت شدیم و هر دو همین حرف رو بهم زدن. یه خانوم جوون بود و یکی هم خیلی مسن که با قطعیت گفت نیازی نیست سونو بری چون صددرصد بچه شما پسره. بعدشم گفت هرموقع پسردار شدی اون موقع یاد حرف من بیفت.

 بهرحال فردا وقت سونو دارم. یاد یه چیزی افتادم، بذار برات تعریف کنم؛ عزیزی فیروزه من که خاله فیرزوه شما باشن، موقع بارداری اصلاً دوست نداشت جنسیت بچه اش رو بدونه حتی تا آخرین لحظه ماه نهم. دلیلش هم این بود که چون فقط یه تک فرزند میخواد، دختر یا پسر بودنش مهم نیست. هنوزم موافق تک فرزندی یا نهایتاً دو تا بچه هس. فکرش رو بکن وقتی فهمید خاله مهناز بچه سومش رو بارداره حدود سه ماه باهاش قهر بود یعنی به این اندازه حساسه. اما من دوست دارم بدونم دختر یا پسر بودنت رو. واسه اینکه می خوایم کلی خرید کنیم اما نمی دونیم دخملونه بخلیم یا پسلونه آخه؟ چیکال کنیم ما؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)