نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تولد دوباره ام

دلنوشته های مامان

1392/1/18 22:00
نویسنده : فاطمه مامان
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. چند روزی از اولین ماه اولین بهار زندگی شما سپری شده و مامان با یه دنیا آرزوی خوب برای تو، میخواد همیشه مثل بهار شاد و سرزنده باشی گلم...

میدونی عروسکم؛حال و هوای امسال فرق میکنه با هر سال؛ امسال تو هستی و یه حس و حال خوب به زندگی من و بابایی بخشیدی. از وجود پاک تو فرشته آسمونی، خونه مون مثل بهشت شده. انگار بخشی از وجودمون شدی، با یه ذره ناخوشی و ناراحتیت زندگی واسمون جهنم میشه و وقتی میخندی دنیا مال ماست. هیچ چیزی از صدای خنده تو قشنگ تر نیست...

نمیدونم حس دوست داشتن تو رو چطور توی این نوشته ها جا بدم اما شاید فقط وقتی این حس رو درک کنی که خودت مادر شده باشی.

خدارو روزی هزاران بار شکر میکنم دخترم؛ بخاطر همینکه هستی... 

niniweblog.com

امسال من مادرم

و مادرانه هایم برای توست...

تو که می خندی

جهانم زیباتر میشود

و دلواپسی هایم بزرگتر

مادری کردن برای تو مقدس ترین کار این روزهای من است...

موهبت زیبای پروردگار...

دختر عزیزم...

النای نازنینم...

تا ابد دوستت دارم.

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)