نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تولد دوباره ام

عمورضا بابا شده

1391/4/10 13:02
نویسنده : فاطمه مامان
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل مثل ماهم. خوبی که فدات شم؟ یه خبر دارم واست؛ امروز پسرعموی شما به دنیا اومده؛ پسر عمورضا. اما هنوز ندیدیمش. باید صبر کنیم تا فردا که پنجشنبه هست و به امید خدا میریم شهرستان. اگه نظرشون عوض نشده باشه قرار بود اسمش ارشیا باشه این آقا کوچولو. خب به سلامتی...

عزیز مامانی خدا کنه تو هم زودتر بیای و خیال مامان رو راحت کنی . نمی دونی دوران بارداری چقدر سخته. واسه من که از این ریخت و قیافه خودم چندشم میشه دیگه خیلی خیلی سخت تره. حتی نمیتونی تصور کنی چقدر چاق و گنده شده مامانی.غمگین

عزیزکم یعنی میشه تا یک ماه دیگه بتونم بغلت کنم. وااای قند تو دلم آب شد می بوسمت هزار تا...محبتمحبتمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)