نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

تولد دوباره ام

جدایی طولانی

1391/9/9 10:07
نویسنده : فاطمه مامان
170 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی فدای الناگلی که امروز دو ساعت زودتر از خودم از خونه رفته بیرون. آخه خاله اینا بخاطر سفره نذری عمه کبری مجبور بودن صبح برن شهرستان و تو رو هم با خودشون بردن که منم عصری بعد از کلاسم بیام. ساعت از 10گذشته و منم کم کم باید آماده شم تا سر وقت به کلاسم برسم. اما دلم همش پیش عروسکمه. امروز که دیگه دیرتر از روزای دیگه می بینمت چون شیراز نیستی و کلی راه دارم تا بهت برسم.

بخدا همین الآنم دلم داره برات پر میزنه مامانی چیکار کنم تا عصر؟

 دعا میکنم امروز هرچه زودتر بگذره و بیام بغلت کنم عشقم؛ تنها کاریه که از دستم برمیاد. هزارتا بوووس واسه عروسکم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)