نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تولد دوباره ام

چقدر دوست داشتن تو شیرینه...

1391/9/19 19:45
نویسنده : فاطمه مامان
105 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام گرم به دخملی خوشگلم...

خواستم از امروز بگم که شما پیش خاله مهناز موندی و من با مژده و عمه خانومش که همون مادرشوهرش میشه رفتیم خرید. اون پالتو خرید منم پارچه واسه پرده راهرو خونمون با یه عالمه لباس – 6یا 7دست- واسه دختر گلم که بپوشه خوشگل بشه، مثل دسته گل بشه. یکیشون که خیلی خوشگله گذاشتم واسه عید نوروزت. تا اون موقع فکر کنم حتماً می تونی بشینی عروسکم...

الهی فدات شم مامانی که همینکه برگشتم خونه خاله و منو دیدی از تو بغل خاله دستات رو به سمت من باز کردی و با زبون بی زبونی داد میزدی که میخوای تو بغل خودم باشی. وای که چه حس خوبی بهم دست داده بود اونموقع. باور کن برای من هیچ لذتی بالاتر از این نیست که تو بغلم بگیرمت و گرمای وجودت رو حس کنم و بدونم لذت تو هم فقط در آغوش من بودنته دختر عزیزم.

وای که چقدر دوست داشتن تو شیرینه قند عسل. دوستت دارم یه عالمه ...زبانکده محصل

پسندها (3)

نظرات (1)

ترنم
27 آبان 94 7:47
لباسای نو مبارک