نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تولد دوباره ام

تولد دوقلوهای عمه

1391/9/26 21:33
نویسنده : فاطمه مامان
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.

baby (12)

بالاخره پسرعمه های دوقلو بدنیا اومدن. صبح خبردار شدم عمه الهام رو بردن اتاق عمل. تو پیش خاله مهناز موندی و من با عجله خودم رو رسوندم بیمارستان اما دیدم هنوز عمه رو اتاق عمل نبردن. هرچی منتظر شدم خبری نشد و مجبور شدم خودم رو برسونم به عروسکم که مبادا گرسنه بشه و گریه کنه. همین که رسیدم خونه خاله خبر رسید دوقلوها به دنیا اومدن.

بعدشبابایی هم اومد خونه خاله و دوباره گذاشتیمت و رفتیم بیمارستان. دوساعت دیگه هم معطل شدیم و هنوز می گفتن عمه تو ریکاوریه. بالاخره هم نه عمه رو دیدیم نه دوقلوها رو ،تا اینکه طی تماس تلفنی خبر رسید النای خوشگلم از گرسنگی داره صورت خاله رو میخوره. واااای الهی بمیرم دختر قشنگم مامانی رو ببخش . فردا میریم این دوتا امیر رو می گیریم می زنیم که اینهمه معطلمون کردن و آخرشم ندیدیمشون. راستی اسم دوقلوهامون امیرعلی و امیرعباسه...

عشقمی و نفسمی النا جیگرم...

baby (5)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)