نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تولد دوباره ام

تولدمون مبارک ...

1395/5/20 21:51
نویسنده : فاطمه مامان
301 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پیامک تبریک تولد,پیامک تبریک تولد رسمی,پیامک تبریک تولد به دوست

امروز که تولد توست

برای تو

برای چشم های تو هدیه ام ناقابل است

خاطراتی از فرداهامان برای بودنت

همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم

و من در هر تولد تو باز زنده می شوم

تولدم مبارک

تولــ ــ ـ ـــدت مبارک تولد دوباره من

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

النای عزیزم انگار همین دیروز بود که نیمه تابستون توی روز تولدم خدا تو رو به من داد . باورم نمیشه که چهارسال گذشت و تو امروز قدم گذاشتی به سن پنج سالگی عزیزکم. روزهای با تو بودن خیلی زود و شیرین گذشت دخترکم. و امروز برای دختر گلم توی روز تولدش یه آسمون عشق میارم...

عزیزم خیلی وقته که منتظر روز تولدتی . میتونم بگم از همون پارسال که خونه بابابزرگ یه کیک واست خریدیم. چند روزی یکبار میگفتی "مامان فردا واسم جشن تولد بگیر" منم انقدر باهات چک و چونه میزدم که بتونم مجابت کنم تولد هرکسی همون روز میشه که بدنیا اومده و تولد تو هم توی تابستونه. گاهی اوقات قبول میکردی بعضی وقتا هم نه. مرغت یه پا داشت و میگفتی "من دوست دارم همین فردا تولدم باشه" .

فدات شم از هفته قبل هم که بهت گفته بودم چهارشنبه روز تولدته هر لحظه ذوق و شوق داشتی،به هر کی می رسیدی یا تلفنی صحبت میکردی واسه جشن تولدت دعوت میگرفتی که "چهارشنبه تولدمه بیاین خونمون برام تولدت مبارک بخونین" تازه واسه خودت صد بار تم انتخاب کردی و تغییرش دادی . یه بار تولد پروانه ای ازم میخواستی ، یه بار باب اسفنجی ، زنبوری و صدتا چیز دیگه... البته هنوزم منتظر جشن هستی و کادوی من و بابایی بدون کیک نمیتونه راضیت کنه. امروز که کادوها رو گرفتی و بهت تبریک گفتیم گفتی "حالا که تولدم نیست وقتی کیک داشته باشم تولدم میشه"

الهی فدات شم مامانی من با وجود داداش ایلیا به کارهای ضروری هم به زور میرسم چه برسه به دردسر جشن تولد. اما قول میدم حتما یه کیک واست بگیریم و اونقدر واست تولدت مبارک بخونیم که خیالت راحت شه.

مامان دوستت داره یه دنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا...

 

یه کیک خیلی خوش طعم/با چندتا شمع روشن
یکی به نیت تو/یکی ازطرف من
الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم/به خاطر وجودت به افتخار بودن..!

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

پسندها (7)

نظرات (1)

مامان آنیسا
24 شهریور 95 16:40
تولدت مبارک خوشکل خاله
فاطمه مامان
پاسخ
مررررسی خاله مهربونم