نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تولد دوباره ام

شروع کلاس آی مت

1395/7/10 20:50
نویسنده : فاطمه مامان
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم. اومدم برات بنویسم بالاخره امروز انتظارت به سر رسید و شما دختر گلم رفتی به اولین جلسه کلاس آی مت. امروز چون اولین جلسه بود خودم با داداشی باهات اومدیم که مثل اولین جلسه کلاس نقاشی بهونه گیری نکنی اما از جلسه بعد بابایی تو رو میرسونه آخه من بخاطر داداش کوچولو نمیتونم همیشه باهات بیام عزیزم... راستی فکر کنم برات نگفتم که تابستون که کلاس نقاشی ثبت نامت کرده بودم اولش واسه رفتن خیلی عجله داشتی اما به مهدکودک که رسیدیم نمیدونم چی شد که جا زدی و بهونه آوردی که خوابت میاد. خلاصه با کلللی وعده وعید راضی شدی بری سر کلاس. 

اما نه، امروز واقعا امیدوار شدم بهت عروسکم...زودتر از همه بچه ها خیلی سریع ازم جدا شدی و رفتی تو کلاس نشستی. خیلی بهت خوش گذشته بود  و راضی بودی خداروشکر ... کلاسهات فقط دو روز در هفته هست ؛ شنبه ها و چهارشنبه ها ساعت۹صبح... 

هرچند که فقط دو روزه و میدونم بقیه روزها هم مامانی رو بیچاره میکنی واسه کلاس بعدی. مثل همین امروز که ده بار پرسیدی " فردا کلاس دارم مامان؟ پس فردا چی؟ چند شب بخوابم باز میرم کلاس؟ من دوست دارم فردا برم خب" 

ولی فعلا چاره ای نیس ... فعلا امسال با این کلاس بگذره تا سال آینده که به سن پیش دبستانی میرسی... وای باورم نمیشه مامانی بخداااا.... النای من بره پیش دبستانی ، خداااااای من... 

پسندها (1)

نظرات (0)