نفسمون النانفسمون النا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 39 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تولد دوباره ام

کابوس دخترکم

1393/11/8 12:50
نویسنده : فاطمه مامان
142 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم ، نفسم، جونم، زندگی مامان. هنوز متعجب موندم از کار امروزت. صبح هنوز خواب بودی که من بیدار شدم. نشسته بودم که یهو با یه حالت ترس از خواب پریدی و منو صدا کردی . بعدم خودت رو تو بغلم چسبوندی و کلی اشک ریختی. فهمیدم که خواب بد دیدی ولی نمیدونستم چی. همینطور که گریه میکردی و صورتت خیس شده بود تو چشمام نگاه کردی و گفتی:"خواب دیدم تو منو ول کردی رفتی". نمیدونی به چه مصیبتی تونستم راضیت کنم . الهی دردت به جونم ، مگه من بمیرم که تو رو که پاره تنمی رهات کنم. وای که چه حس خوبی به آدم دست میده وقتی میبینی جگر گوشه ات انقدر بهت تعلق خاطر داره. قربون اون قلب مهربونت برم همیشه کنارتم مامانی. نبینم دیگه از این خوابها ببینی وقتی انقدر عاشقتم...

     

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)